fbpx

Jak podpořit podnikání v době pandemie?

Protipandemická opatření už trvají příliš dlouho a naše zvyky se zcela změnily. Opatření, které zavedly vlády po celém světě, napomáhají v boji s virem a chrání obyvatelé. 

Na druhou stranu ve velké míře ovlivnily životy lidí i podniků. Provozovny zůstávají částečně nebo úplně zavřené a naše ekonomika tak stagnuje. I když nevíme, kdy se dočkáme rozvolňování přísných opatření, máme pro Vás pár tipů, které vám můžou dočasně pomoci a oživit vaše podnikání.

Komunikujte se svými zákazníky

      Marketing na sociálních sítích je momentálně klíčový. Lidé tráví u svých počítačů a mobilních telefonů více času než kdykoliv předtím, a proto je ideální čas z toho vytěžit co nejvíce. Najděte si svoje zákazníky na platformách, které používají a předávejte jim své speciální nabídky, otevírací hodiny, možnosti take-away nebo otevřeného výdejního okénka, kde si můžou vyzvednout vaše speciality. Nebojte se jim sdílet své obavy a těžkosti, ale také menší radosti, které vás potěšily. Vaši zákazníci jsou také jen lidi s empatiemi a pochopením.

Využijte poukázky a kupóny   

Nabídněte zákazníkům výhodné poukázky či kupóny, které můžou využít u vás po otevření vaší provozovny. Šikovné a kreativní šablony, které můžou potenciální zákazníky oslovit a zaujmout více jak text psaný ve wordu, naleznete na vícero portálech. Vyberte si dle svého vkusu a rozešlete na přátelé, existující zákazníky nebo jen tak vhoďte ve Všem okolí do schránek. Lidé své podniky rádi podpoří a to i v době krize.

Rozvoz a take-away

         Nenabízeli jste dosud svoje gastro speciality nebo jiné produkty formou Take-away nebo rozvozu? Nebojte se začít. Nyní je na to ta nejvhodnější příležitost. Stačí vám otevřené výdejní okénko či jedno auto a mobilní terminál. Informujte svoje zákazníky na svých FB účtech, webových stránkách nebo prostřednictvím e-mailu. Vaši zákazníci to ocení a rozvoz se možná nakonec stane vaší konkurenční výhodou i v budoucnu.

V Jednotě je síla anebo jak funguje iniciativa – podporsvojpub??

Během první vlny pandemie vznikla iniciativa „Podpoř svůj podnik“. Svůj oblíbený podnik díky této iniciativě mohli lidé podpořit jakoukoliv finanční částkou ve formě poukazu, který následně mohli uplatnit v určitém časovém rozsahu. Během této první vlny takovým způsobem podpořilo svůj podnik téměř 1000 lidí v hodnotě více jak xxxxxx,-Kč. Spojte se s ostatními podnikateli ve vašem oboru a dohodněte si společnou strategii. Jak praví přísloví, „Čím více hlav, tím více rozumu“.

Snažte se inovovat i přes e-shop   

I přesto, že jste možná dosud o e-shopu ani neuvažovali, nyní je jednoznačně nejvhodnějším řešením pro udržení si tržeb a do budoucna si vybudovat stabilní základnu s online objednávkami. Rozhodnout se můžete pro krabicové řešení s měsíčním poplatkem nebo e-shop vytvořený na míru od renomované agentury a nebo freelancera. Existuje mnoho řešení jak neztratit své tržby ani během pandemie. Několik produktů a správná propagace vám s tím pomůže.

 

Budování dočasné strategie vám dodá nejen odvahu, ale i energii do budoucna při hledání nových příležitostí. Navzdory opatřením napříč všemi odvětvími je potřebné i v takových situacích vytěžit maximum a neustále vyhledávat a oslovovat zákazníky. Věříme v lepší časy.

jak vám můžeme pomoci?